Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Konkurs na budowle z klocków konstrukcyjnych ''Tak się składa ''.

Konkurs na budowle z klocków konstrukcyjnych ''Tak się składa ''.

W świetlicy szkolnej został przeprowadzony konkurs na budowle z klocków konstrukcyjnych "Tak się składa" dla wszystkich chętnych „świetliczków” z klas 1 - 4.

 

Uczniowie budowali podczas pobytu w świetlicy po zakończonych lekcjach. Trzydziestu dwóch uczniów zbudowało konstrukcje z klocków dostępnych na co dzień w świetlicy.

 

Celem konkursu byto:

- rozwijanie wyobraźni i kreatywności dzieci,

- zachęcanie do projektowania różnorodnych konstrukcji mozaikowych obrazów i trójwymiarowych budowli,

- rozwijanie zdolności planowania i umiejętności pracy zespołowej.

Konkurs bardzo podobał się uczniom i okazał się strzałem w dziesiątkę. Część uczniów budowała indywidualnie, jednak większość tworzyła zgodnie i z planem w małych zespołach. Prace zespołowe były okazale i bardzo ciekawe tematycznie.

Budowle z rozmaitych klocków zostały ocenione przez nauczycielki.

 

Konstrukcje zespołowe.

1 miejsce. Wiatrak 

Kacper- 1a 

Paweł-  2c

Maksym- 2c 

Maksym-2c

 

2 miejsce. Luksusowy dom

Mikołaj- 2b

Antoni- 2b

Alan- 4c

 

3 miejsce. Hotel 

llana -2b

Kornelia- 2a

Nina- 2a

 

Wyróżnienia.

Maksymilian-1 b. "Inwazja kosmitów".

Ksawery- 1c. "Samolot".

Igor- 1a "Wiatrak"

Milena- 3b „Szczęśliwy kwiat".

Zosia- 3 b. „Szczęśliwy kwiat"

Jan- 3c- "Czołg".

 

Gratulacje!

 

Nagrody ufundowała Rada Rodziców i p. dyrektor Mariusz Zalewski

Organizatorka, Danuta Kwasniewska, współorganizatorka Natalia Malinowska

Data dodania: 2025-03-19 12:08:00
Data edycji: 2025-08-19 17:13:05
Ilość wyświetleń: 250

Kalendarz

Nasi Partnerzy

"Non scholae, sed vitae discimus" - 
"Nie uczymy się dla szkoły, ale dla życia"

Cytat
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej